Niedawno przeprowadzony raport Jones Lang LaSalle jasno potwierdza, iż warszawskie ulice handlowe skutecznie przyciągają nowych inwestorów. Spowodowane jest to między innymi zainteresowaniem międzynarodowych sieci, rewitalizacją centrum a także dzięki zmieniającym się nawykom żywieniowym konsumentów. To potęguje fakt, iż w Warszawie jest coraz więcej turystów dodatkowo napędzających tę tendencję. W porównaniu jednak do innych krajów, takich jak Hiszpania, Francja czy Niemcy, polskie ulice handlowe są jeszcze słabo rozwinięte. Jednak w tej kwestii istnieje za to duży potencjał oraz możliwości wielkiego rozwoju. W przeciągu ostatnich 10 lat rynek ten uległ znacznym przemianom. Co więcej, lokalne władze dostrzegają zapotrzebowanie oraz potencjał kryjący się w rewitalizacji rejonów miasta o charakterze centralnym. To właśnie odświeżenie reprezentacyjnych ulic sprawia, iż przyciągają one nie tylko turystów czy mieszkańców, ale również powodują większe zainteresowanie wśród różnorakich marek pragnących umieścić tam swoje sklepy. Dla takich marek ulice handlowe to doskonałe uzupełnienie ich filii w centrach handlowych, gdzie teraz najzwyczajniej brakuje już miejsca na nowe sklepy. To poprawia prestiż i znajomość danej marki wśród konsumentów. To wszystko sprawia, iż inwestowanie w budowanie nowych lokali na głównych ulicach Warszawy staje się niezwykle intratne.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply